Friday, August 27, 2010

mY fAMily...

salam...
ari ni tiba2 jew aku tergerak nk citer pasal family aku....nk mula cm ner ea aku xtwu la...
aku ader 9 org adik beradik, n aku anak yg kedua...
dlm family aku..aku ader sorg abg yg sangat la degil...
ni aku nk bkk citer pasl abg aku..huhu...gce cm xder abg jew...
dulu dia ni lain sgt..ikot ckp, xdegil tp sekrg degil la...
ckp skit xdegr...aku ni plak jenis yg skit2 nk nagis....
aku dah lame ingin an family kitorg ni kumpul balik lg2 bila rye n pose....
tp dia xpena balik...ntah bila la aku dapat jmpa dia..dah la mak aku gah sakit, klu asyik dok pk pasal dia mkin sakit la mak aku tu...cian umi an...ayah aku pulak bila teringat kan dia jew msti dada dia sakit, sdew nyer, bila aku dapat jmpa gan dia balik, n dapat sedar an dia pasal yg dia ni ader family ag.......................=((

No comments:

Post a Comment