Saturday, December 25, 2010

happy birthday!!!

ello!!!
hye my friend.....
erm...semalam aku bru jew smpai umah.....
best gila dpt lari dr kekusutan...
lega sgt2...
pas smpi jew umah, ayh aku pun ckp la yg esk kna blik umah nenek...
ak pun on je la...


sblm aku g umah nenek....
korg twu x aku g mne???
aku g tesco kat cheng!!!
mase g tu smua berjln gan lncr, 
tp yg aku malu nyer, mce nk blik 2 ak blh tertarik troli org...
skit2..
(flash back)
mula egat an nk lintas jln gan mak aku...
aku pun g la tarik troli, cian la an tgok mak sorg2 bawk troli...
gah syok aku nk trik, tb2 ader la makcik ni mrh ak..
aip!!!
aku pun toleh la an...
pergh...malunya....
ank dia boleh plak gelak an ak..
sial btul la...
ops!!! termencarut plak...


pas peristiwa 2, terus aku tunduk....
mlu la wei....
xtwu nk ltak kat mne mka ni...
mcm pkai blusher....
hehehhehehehehehehehehe.....


smpi je umah nenek....
aku pun tlg la ap yg ptut...
sebb ari ni upanya BIRTHDAY NENEK aku...
huhu..aku lak leh lupa..
ap pnya cucu la...


ptt la mkn besr ari ni..
mcm2 ader...
hehehe...
knyg sgt2!!!..
ok la korg...
aku pn dah ngantok ni...
 sweet dream ea...
bye2...
assalamualaikum...



created by,
ierahjasmine....

No comments:

Post a Comment