Wednesday, March 23, 2011

MEluAngKAn MAsa DEngan KEsediHAn

saLAm n Ello..!!
pergh dah lame sgta ku xbkk blog ni..
mcm2 aku nk luahkan..
aku nk cite pasal cuti aku..
nk cite pasal pakwe aku..ops!!salah plak...ex..
erm...aku start cuti sem akhir bln2..
pastu aku dah kena anta bali kg,tlg nenek uat kenduri kawin la katakan..
busu aku ni pun satu...
nk uat resepsi dia je da mkn 3 minggu..
penat sgt2..
nikah..4/3...
kawin umah pompuan..12/3
kawin belah laki 19/3...
xke penat...sakit2..
pastu..
semalam ader dpt satu msg dari org yg amat aku syg..
:abg dah xmmpu syg an umi lg..abg takot umi kecewa..
:aku pn blz la..klu itu yg abg nk...jge diri baek2 ea..assalamualaikum..
aku sdew nk ckp cm tu..
mlm tu jg aku nagis cm org gilo...
aku dah xnk pk psl sape2 lg...
sakit2.....
22 mac 2011 adalh pengakhiran........
tp ari ni aku dapat berita epi sbb adik aku dapt 2A dlm spm dia..
TAHNIAH....
dia laki 1st dlm family aku berjaya..
semoga dia dpt masuk "U"

No comments:

Post a Comment