Monday, July 26, 2010

PiLu

ari aku dapat satu berita yang sangat buruk bg aku.... aku rse cm nk nagis sangat....
nape dia harus tolak satu peluang yg sangat besar ni... aku xnk la kwn aku pergi uat selamanya....FIKRI aku mohon sangat jangan la ko uat cm ni...plez....
aku twu ko xder jwpn tok semua ni...jgn la ko tggal kan kami semua...
ko shabt kami tok selamnya.....
kami semua akn doakan ko selamt bila uat operation tu...
jgn la ko uat satu keputusan yg sangat bodoh....
huhuhu..dlu ko selalu teman ak g jmpa pakwe aku...
skrg dah la xdpt jumpa ag...pastu xkn nk tggl an kitorg tok selamya..TIDAK....
YA ALLAH...bantulah hambaMU ini..semoga dia dpt sembuh dan ceria selalu....
aku xtwu nk uat pe...aku hanya boleh menagis kepiluan...
semoga doa mlm nisfu syaaban ni akn beri kan seribu keberkatan dalam diri dia dan kami semua..amin..
wasalam

No comments:

Post a Comment