Sunday, July 25, 2010

TiDak Ku SaNgkA

erm...tanggal 26 julai 2010...ari ni xku sangka dpt juga aku uat blog sendiri...
hehehe....xsangka btul la...
atas semangat dari adik junior aku (nk twu nme kew?? xyah la ea..) tercipta la blog yg ku nme akn sebagai ierah jasmine...erm...bnyk mksd dlm nme 2..heheeh len kali la aku tulis apa mkne nyer ea...
dengan blog ni aku akn luah kan segala perasaan aku..sdew, gembira dan sebagai nyer...
hhehehe.......tp ari ni mood biasa jew..
masih bole dikawl
hahaah....
tp npe erk mulut aku ni asyik nak ngumpat minah misteri ni...plik btul la gan dia ni..tba2 jew nk cr gduh gan aku....bukan senang au nk dpt kwn cm aku ni..
hehehe..yeke....erm pape je la...k la..t aku smbung blik la...
aku xtwu nk ckp pe....klu lebih2 tkot ad org mrh..hahaha

No comments:

Post a Comment